Thuiswerken…

Vandaag, 25 mei 2021, mocht ik een bijdrage leveren aan een medewerkersbijeenkomst bij HCS. Het onderwerp was enerzijds met elkaar bespreken hoe men het thuiswerken tot nu toe ervaart en vervolgens de vraag wat een professional organizer voor iemand kan betekenen als de werk-privébalans in het gedrang komt.
Marianne Winter, voorzitter van de NBPO gaf een introductie over het vak Professional Organizen, deelde tips & trucs met betrekking tot plannen en zelf heb ik daar persoonlijke ervaringen aan toegevoegd.
En hoewel iedereen de tips om tot rust, ruimte en overzicht te komen herkende vanuit timemanagementstrainingen, kwam tijdens break-out sessies naar voren dat het ook voor je omgeving duidelijk moet zijn hoe je met je agenda wil omgaan. En hoe je het liefst met elkaar communiceert. Leukste afsluiter vond ik persoonlijk het feit dat men vroeg waarom er niet ook gesproken was over effectief werken. Nou dames en heren, dat hadden we heel graag gedaan, maar de keuze was vanwege het korte tijdsbestek gevallen op emailbeheer. Dus iedereen die ergens meer van wil weten? Volg me voor tips of vraag naar de mogelijkheden van een persoonlijke sessie.

Reacties zijn gesloten.