Boek jij per ongeluk wel eens dubbele afspraken?

Zonde van je tijd om dat te herstellen. En gewoon niet handig.

Natuurlijk kan het altijd eens gebeuren. Maar de kans kun je eenvoudig verkleinen.

Geef je een aantal opties weg aan iemand voor een bijeenkomst en wacht je op reactie? Of stuurt men de uitnodiging als bevestiging later?

Plaats dan handmatig een reservering in je agenda op de afgesproken momenten. Zelf zet ik er duidelijk OPTIE voor en dan de naam van de bijeenkomst of het onderwerp en de contactpersoon.

Zo zie ik later dat ik die momenten reeds heb weg gegeven en aan wie. Dit helpt als iemand anders hetzelfde moment voorstelt bij het maken van een andere afspraak.

Nog handiger is het als je eventuele andere deelnemers aan dit overleg in je optie meeneemt. Simpelweg door ze als deelnemer toe te voegen aan de gebeurtenis/afspraak en uit te nodigen via een outlookuitnodiging.

Komt de definitieve uitnodiging van de organisator, dan kun je alle opties verwijderen.

Wil je van een professional organizer leren hoe je nog veel meer tijd kan besparen? Maak een kennismakingsafspraak via whatsapp of bel me op: 0623706797.

#organiseren
#youngprofessionals
#agenda
#persoonlijkeontwikkeling
#letsconnect

Comments are closed.