Wat doet een zakelijk professional organizer voor jou?

Nee dan ben ik niet jouw secretaresse. En nee ik organiseer ook geen events. Waar help ik je dan mee?

Een zakelijk organizer helpt anderen om orde te scheppen en structuur aan te brengen in je werkdag. Dat kan in je agenda zijn, maar ook in je mailbox(en) of je takenlijst. En natuurlijk op je werkplek.
Het leren ordenen en structureren van je documenten hoort er ook bij. Digitaal of in je werkkast.

Waar een secretaresse dingen van je overneemt, leert een organizer jou hoe je zèlf de regie terug krijgt bij te weinig tijd, te veel taken en een onoverzichtelijke berg documenten.

Resultaat? Meer beschikbare tijd. Relaxter werken en zo ook sneller je doelen bereiken.
Het helpt je een burn-out te voorkomen.

Meer weten over hoe ik te werk ga? Stuur een (connect)berichtje en ik vertel er graag meer over.

En wat doe jij eigenlijk?

#letsconnect
#watdoejijeigenlijk
#persoonlijkeontwikkeling
#professionalorganizer
#burnout

Comments are closed.