Klantervaringen

Graag laat ik je kennismaken met verschillende klantervaringen. Wil je meer weten, neem dan gerust contact met mij op of vul het contactformulier in.

Van een executive assitant

“Wat ben ik professioneel geholpen door Adriana.
Natuurlijk ben ik al jaren secretaresse en weet ik als geen ander wat er van me verwacht wordt. Zowel qua planning als organiseren.
Maar toch…… als je dan een nieuwe baan krijgt, er een nieuwe manager komt van buitenaf en we samen digitaal moeten starten vanwege Corona, is het zo fijn om tips & tricks te krijgen van iemand met ervaring.

We hebben dankzij haar hulp onze manier van samenwerken gevonden. Niet alles hoeft nu met mijn manager besproken te worden. Ik pak zelf de regie!  

Onze ‘nieuwe’ manier van werken geeft mij vooral rust.
Maar ook mijn manager heeft door proactief plannen meer rust en overzicht en hoeft niet meer van de ene (Teams)- meeting in de andere te rollen.

En de digitale dagmappen. Zo fijn. 
Deze zijn nog wel experimenteel, maar we kunnen in ieder geval weer heel snel stukken terug vinden. Scheelt veel zoekwerk.

We gaan echt de goede kant op samen. 
Erg leuk dat Adriana met haar bijdrage ons de juiste richting op gestuurd heeft! 

Adriana is een echte aanrader!”

Fiona, Den Haag

Bedankt voor de klantervaringen

Van een IT-manager

“Omdat ik van baan ging veranderen heb ik mezelf als voorbereiding daarop een training van Adriana cadeau gedaan. 

In onze eerste afspraak zijn we door mijn agenda en mailbox gegaan en gaf Adriana mij goede hands-on tips. Hoe in-control van mijn tijd te blijven en niet volledig ondergesneeuwd te raken door de e-mail en afspraken bijvoorbeeld.

In mijn nieuwe baan werk ik volgens deze structuur en dit geeft enorm veel rust. Ik heb daardoor het gevoel dat ik het onder controle heb. 

Naast haar praktische kennis, is Adriana zeer prettig in de omgang. Ik voelde mij dan ook zeer op mijn gemak. 

Ik ben Adriana enorm dankbaar voor de hulp die zij mij geboden heeft, en zal haar dan ook aan iedereen aanbevelen die behoefte heeft aan structuur in zijn/haar mailbox en agenda.”

Rinze van Doodewaard
IT Manager

Bedankt voor de klantervaringen

Van een communicatieadviseur

“Adriana is echt een topper. Afgelopen jaar ben ik van functie gewisseld en hierdoor kreeg ik plots veel meer verantwoordelijkheden. De hoeveelheid meetings en mails die hiermee gepaard gingen had ik niet altijd onder controle en ik kreeg het idee dat ik hierdoor niet aan mijn daadwerkelijke werkzaamheden toekwam. Adriana heeft mij geleerd om pro-actief in plaats van re-actief te plannen en hoe ik mijn agenda zo kan indelen dat ik toe kom aan de dingen die er echt toe doen. Dankzij Adriana ervaar ik nu meer dan ooit een gevoel van controle en overzicht.

Adriana heeft mij daarnaast geholpen om structuur aan te brengen in mijn mailbox en mappen waardoor ik alles gemakkelijk terug kan vinden. Hoewel de sessies soms best confronterend waren (omdat ik erachter kwam dat ik zo veel slimmer kon werken), waren ze altijd heel fijn en gezellig. 

Dus ben jij een (young) professional en denk je weleens: ‘hoe blijf ik mijn werk de baas’? Dan kan ik Adriana zeker aanraden!”

Robin R.,
Communicatie adviseur maatschappelijke betrokkenheid

Bedankt voor de klantervaringen