Intakegesprek en Offerte

Ieder heeft zijn of haar eigen hulpvraag. Naast 3 workshop-varianten (zie “Wat bied ik?” ), is er ruimte voor extra begeleiding of regelmatige “check-ins”. Door jezelf de vraag te stellen wat er goed ging in de afgelopen periode en wat er beter zou kunnen, kun je de methodiek aanpassen aan je behoeften en ervaring. Ook kan een halfjaarlijkse ” evaluatie” een stimulans betekenen om de methodiek in je agenda aan te scherpen of een extra check te doen op je archief. Dit op uurtarief-basis.

Maar hoe beginnen we?

Na een eerste online kennismaking kan jij bepalen of het wel of niet klikt en of je vertrouwen hebt in het samen opstellen van een maatwerkprogramma. Bij een volgende online meeting, doen we een uitgebreide intake van ongeveer een uur, waarbij ik gericht een aantal vragen stel die mij helpen een zo goed mogelijk beeld te krijgen van je hulpvraag. Indien het voor een medewerker van jouw bedrijf betreft, ga ik op basis van jouw input ook het gesprek aan met betrokkene, om een zo passend mogelijke offerte aan te kunnen bieden.
Uiteraard werk ik volgens de wettelijke bepalingen van de AVG en valt de overeenkomst onder de volgende leveringsvoorwaarden

Binnen 5 werkdagen na het laatste gesprek, ontvang je van mij via email een voorstel tot samenwerking, de offerte. Kort daarop neem ik contact op om na te gaan of we met elkaar verder willen.

Geïnteresseerd in een kennismaking om te zien of wij een match zijn? Dan ontvang ik graag jouw bericht!

Online kennismaking: gratis

Online intake om maatwerkprogramma op te stellen: duur maximaal 1 uur: € 75,- ex btw. Hierna ontvang je een offerte.

Intake op locatie: € 75,- per uur ex btw, inclusief reiskosten tot 15 km enkele reis; daarboven € 0,29 per km. Eventuele parkeerkosten worden ook in rekening gebracht. Hierna ontvang je een offerte.