Over mij

Opgeruimd en georganiseerd door ervaring en opleiding. En nu inzetbaar als coach voor jou!

Wil je overzicht houden en orde creëren? Dan zit je hier helemaal goed.

Hallo! Ik ben Adriana Luns, 55 jaar, gehuwd en na wat omzwervingen door Nederland, woon ik nu in Zuid-Oost Brabant. Sinds mijn 20e ben ik werkzaam als directiesecretaresse, waarvan 10 jaar als executive assistant binnen de Raad van Bestuur van een internationaal, beursgenoteerd bedrijf. Zie ook mijn LinkedIn-profiel.

Overzicht houden en bewaren met Adriana Luns - professional organizer

Door 35 jaar ervaring als secretaresse voor CEO’s aan de top, heb ik geleerd rustig te blijven en overzicht te houden. Ik behoud de focus op wat voor mij belangrijk is en waar ik blij van word.

In de loop van de jaren, heb ik diverse trainingen gevolgd die voor het secretaressenvak van toegevoegde waarde zijn, waaronder proactief en efficiënt plannen en timemanagement. Ik ben naast zzp’er nog steeds werkzaam als management-assistente en blijf zo meebewegen met de dynamiek van de wereld die zakelijke dienstverlening kenmerkt.

Bovendien heb ik als vrijwilliger diverse trainingen gevolgd om mensen te helpen bij de organisatie van hun (thuis)administratie. Hoewel de focus daar ligt op het op orde krijgen van de huishoudelijke inkomsten en uitgaven, was het ook een waardevol leerproces om te ervaren hoe ieder op zijn of haar manier probeert overzicht te houden en orde te krijgen in huis en op kantoor. Online administratie is daarin een steeds groter onderdeel geworden. Nog steeds zet ik mij als vrijwilliger met veel plezier in bij particulieren.

In 2021 heb ik de opleiding tot Professional Organizer gevolgd bij Els Jacobs en Beeuwkje Jager van “de kantoor coach”.

Door bovengenoemde ervaring en opleiding, kan ik mij goed verplaatsen in diverse zakelijke omstandigheden. En met die praktijkervaring kan ik jou helpen om samen tot een maatwerkoplossing te komen voor jouw hulpvragen. Niemand is tenslotte standaard en dat is wat ik het meest uitdagend vind: binnen de methodiek van organiseren, voor ieder de juiste vorm vinden. Bovendien vind ik het een feestje als iemand na een aantal sessies tevreden is met het resultaat en plezier in het werk heeft hervonden. Ik krijg energie als iemand vertelt “het werkt echt” of later laat weten er veel aan te hebben gehad en het geleerde nog steeds toepast.

Ben jij op zoek naar rust, ruimte en overzicht? Welkom! Je bent hierin niet alleen en ik kan je snel die rust, ruimte en overzicht bieden. Ik kom uit de wereld waar jij middenin zit en ik begrijp de uitdagingen die dit met zich meebrengt. Geen loze theorie, maar praktijkervaring die vanaf de eerste sessie direct toepasbaar is voor jou. Het zijn simpele stappen die snel resultaat geven, oftewel meer overzicht geven in je werk en daardoor rust. Het is geen rocket science en voor iedereen werkbaar. Hoe meer mensen dit leren, hoe meer effectiviteit en betere performance.

Voel je vrij om een nadere kennismaking in te plannen. Of eerst vragen te stellen via e-mail, whatsapp, aan de telefoon of via het contactformulier. Dit is de eerste gezamenlijke stap naar naar rust en overzicht in je werk en weer in control zijn.

Overzicht houden en bewaren met Adriana Luns - professional organizer

Comments are closed.